fredag 1 augusti 2014

Helsingfors

Idag var jag med mamma i Helsingfors. Vi letade efter starbucks där redan i vintras men vi hittade inte men denna gång visste mamma var den var, som tur! Där var en bögsäljare och när han sa mammas namn och drycka var han typ "hej hej ;)" den blicken! 
Mamma hade redan ett tag velat bjuda på drink/sider åt mig även om hon inte nu kan ännu dricka med mig (pga min blivande lillasyster ^^) så gick vi till en restaurang (med en söööt servitör) där hon bjöd på mat och jordgubbs margareta. Det var såå sött! Nästan gång ska jag nog prova på martini! Jo jag har kanske glott på mycket på sex and the city..
Sen så köpte vi några häften och en penna till mig, så nu är jag helt färdig till skolan igen som börjar den 12 augusti. Hjälp mitt sista år som kommer vara livets viktigaste just nu och säkert stressigaste också! Men jag kämpar.
 Mitt namn skrivs dock med 1 U men men

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar