lördag 29 augusti 2015

Jag är starkare än dig

Jag var så på bottnet i morse. Det tog 5 timmar innan jag fick klivit ur sängen. JAg låg, grät och försökte sova i fem timmar. Sen bestämde jag mig att ska gå o köpa färgpennor för att kunna färglägga mina nature mandalas. Var ivrig när fick 50 pennor under 60 kronor. I Finland tänkte jag köpa 24 pennor med typ 50 kronor (fem euro) men tur att jag väntade! 
När jag var påväg till täby c helt ensam o typ "shoppa", märkte jag hur stark jag har blivit. För ett halvår sen skulle jag aldrig gått ensam i köpcentrum o handla saker (högst till liten matbutik o köpa choklad). Jag har ju klarat mig av traktorn, depression, typ mobbande, allt skit jag har fått på mig och studentskrivningarna (som är väldigt tuffa o svåra) med helt okej betyg trost jobbiga hösten. Jag är ganska stolt över mig själv. Och att jag idag gick till en stoor köpcentrum ensam i ett annat land o handlade ensam med kronor, märker hur säker och stark jag har blivit. Trots att jag gick många gånger i vilsen i Täby C!

2 kommentarer:

  1. <3 ikävä on täällä sua!

    Mä en ikinä varmaan pystyis menemään yksin johonki isoon kauppakeskukseen. Sä oot vahva ja upee nuori nainen, mun ihana rakas serkku ja ystävä <3 tiiän, että pärjäät ihan kaikessa mitä sulla vastaan tulee ! <3

    SvaraRadera