måndag 17 augusti 2015

Vackra Stockholm

Jag såg på en dag Stockholm än vad jag har sett i mitt liv. Helgen var riktigt skön. Jag var hos min vän och fick njuta av tystnaden utan barn! Och på en kväll fick jag åka kollektivt alltså roslagsbana, tunnelbana och buss som har aldrig för gjort. Det är fortfarande nytt och konstigt att åka kollektivt här men har redan klarat mig ensam.
I lördags var det vackert väder så vi gick runt gamla stan. Som tur kom jag ihåg och ta min kamera med så fick äääntligen bilder i Stockholm med heelt egen systemkamera, så skönt! Och jag vet inget annat ställe var det finns lika många  turister än i gamla stan! Haha där hittar man nog många finnar och alla andra oxå. Men det är alltid lika mysigt att gå runt i gamla stan. Sen när jag har lite mer pengar ska jagnog besöka kunliga slottet igen, äslkar såå slott!
I söndags for jag redan vid 12 från min vän men ville inte ännu till Täby så träffade spontant en kille. Var helt bra dejt och tiden gick igen så fort. Jag har lärt mig att vara lugnare numera. Jag är inte nästan alls mer nervös om ska träffa en ny människa. För 4-5 månader sedan hade jag tänkt svimma eller spy för att hade varit så nervös! Jag vet inte vad som har hänt men bättre och lättare såhär! Sen på kvällen träffa jag ännu finska au pairen och vi käka på restaurang och gick sen lite till södermalm för att se solnedgång.

1 kommentar:

  1. Du är för jäkla söt :) och verkar enormt trevlig och bra. Kan man få din kik? :)

    SvaraRadera