fredag 7 augusti 2015

Helt ensam

Inget skit inget dåligt inget hemsk har hänt här. Jag får börja mitt liv pånytt. Känner mig ändå lite ledsen, kanske pga dålig natt. Jag är väldigt glad och lycklig över att få vara och bo i Sverige. Jag är bara så himla ensam. Har just nu bara en vän här, som jag kan träffa då och då men han bor helt på andra sidan av Stockholm. Sen så har jag fortfarande inte busskort så kan inte åka någonstans och det är 4km till täby c så orkar inte gå dit varje dag, men det är enda platsen jag kan träffa någon.
Området är fint och gillar att naturen är nära. Gillar att gå ensam i naturen och tänka bara saker. Det är väldigt skönt pga det är aldrig tyst i huset med 5 barn. I skogen eller vid havet kan man slappa lite en stund. Annars så finns det inte riktigt något. Jag skulle så vilja in till centrum och kolla där. Om jag kommer att bo i sthlm så vill jag nog bo lite närmare centrum och på sånt ställe det är buss och tåg nära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar