lördag 8 augusti 2015

frustrerad och lite mer frustrerad

Jag sitter här i mitt rum ensam utan att veta vad som kommer hända de följande dagarna. Är såå frustrerad och uttråkad och ahr abslout inget att göra. En dag/kväll går lugnt med en bok eller målarbok och dator. Men en hel helg, nej. Det är verkligen inte meningen att jag bara sitter stilla och blir bara seg och sur. Det är så mycket jag skulle vilja uppleva och göra. Att bara få gå till sthlm centrum lr åt mer centrum och ta lite bilder och känna alla människor runt mig skulle göra mig väldigt glad. Och att skulle man kunna eller få träffa människor men det är svårt utan SL-kort när man inte kan åka någonstans.
Jag borde få något att göra för att kunna glömma allt. Jag grubblar på saker och slipper inte dem alls. Hjälper inte att gå ut o gå för allt kommer tillbaka när man kommer tillbaka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar