tisdag 11 augusti 2015

Snart på eventyr

Jag prata med hostmamman idag och fråga när jag skulle kunna få SL-kortet. Under veckan bör jag få det och bra det efter som jag ska på eventyr i helgen. Får äntligen se mer Stockholm! Jag bör spendera min helg i Nacka och min vän ha lovat att visa stan. Jag är så ivrig över det! Äntligen får jag uppleva Stockholm the city. Och orkar verkligen inte vänta på att få träffa folk! Hörde att det finns billig breezer här, får bara inte gå o köpa det själv på 10 månader..
De här veckans första dagarna har gått lite sådär. Har varit så himla trött. Min piercing börja blöda och stressa hela natten för att fick inte ligga på den/magen. Sen så har jag stressat över onödiga saker.. Men nu borde allt lösa sig så hoppas att kan sluta stressa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar