söndag 7 februari 2016

Vi ska bada nakna

Så tråkigt att svenskarna är så negativa mot mello. SÅ himla mycket bättre än Finlands "mello" som jag aldrig orkat kolla på. Jag var glad när mello börja igår, gilla alla andra låter förutom Pernilla Anderssons, den var tråååååkig. Men tur att hon inte tävlar vidare! Jag tippa helt rätt på mello appen vem gick rakt till finalen o vem till andra chansen ^^ Ni kan väl gissa vem var min favorit? Ja, Samir och Viktor! Så jälva positiv energi och bra låt. Man bara kände hur energin kom från rutan! Åhh. Och jag gillade Robin oxå och förstås var Ace Walder inte heller så dålig. SÅ kul att fick hjärtrösta för första gången nånsin! Hade problem att ladda ner appen för att mitt google konto är gjort i Finland så trodde det att var fortfarande i Finland så hitta inte ens appen först. Men min vän fixa det!
Jag hade riktigt skön och lugn helg. Nu har man slappat och orkar nästa vecka igen. Lite trött är jag men sover bättre hemma än nån annanstans. Och om 3 veckor kommer syrran och mamma hälsa på mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar