söndag 14 februari 2016

Min första alla hjärtans dag

Jag fick höra idag nåt, hur skulle man beskriva det... något ganska hemskt som hänt min vän. Jag blev så sur på världen och såna jävla svin. Bra att jag inte exploderade. Lärde mig att man ska inte vara snäll till precis alla..
Men jag hade väldigt konstig dag i lördags som började mycket pinsamt.. Men det slutade bra vilket räddade min dag så ingen panik :D Hände mycket och jag var lite död men iaf sov jag länga och bra för första gången på länge! ja juste, fick min första ros nånsin.. Blev bara liiite förvånad haha.
Min alla hjärtans dag har annars varit riktig bra och en av dem bästa <3 jag har sett två kära vänner, gett dem liten present och firat hela eftermiddagen med käraste vännen här. Vi gick först till mysig expresso house och tog en fika och snackade. Sedan så gick vi äta lax till restaurang och det var billigt och väldigt gott. Sen så hade vi en söööt servitör hehe. Och innan vi gick hem så åt vi lite frozen yogurt och jag, jag drack vanlig kaffe! Bläe.. latte är bättre så min vän fick dricka hälten XD Men kanske jag snart blir "vuxen" och dricker oxå vanlig kaffe ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar