måndag 21 maj 2018

Inflyttningsfest

I lördags hade vi liten inflyttningsfest. Fan vad kul det var. Även om det var några som inte kunde komma. För min del vare inget problem då jag inte ens kände dem. Men jag hade bara bjudit in min bästa vän då jag knappt känner nån i Sverige. Men vi hade väldigt roligt ändå. Det är tur att man valt rätt kille men skön familj. Tur att vår lilla elgrill visade sin bästa sida så maten blev riktigt god. Senare drog vi ut och fan vad det var kul att dansa lite, det var så länge sen!
Jag har varit på två intervjuar du för samma tjänst. Det känns alltid så att jag inte presenterar mig så bra, att jag skulle kunna berätta mer och vara mer social. Även om jag fick en känsla att näe det här blir kanske ingenting men tydligen så gillar folk mig för att jag har gått vidare och ska på andra (egentligen tredje) intervju imorn på samma ställe. Då måste jag ge god intryck för resten av teamtet också vilket jag är nervööös över! Vill inte låta jätte tyst och blyg, jag har bara svårt i större gruppar med helt nya människor men fan måste ta hem detta! Jag är redo att utmana mig. Vill bli av med social fobi. Fan måste sluta taskiga människor i förflutna påverka mig negativt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar