måndag 14 maj 2018

Hur ska det gå?

Jag börjar bli väldigt frustrerad. Pengarna börjar ta slut men ingen inkomst har man. Det har aldrig varit så svårt att hitta jobb för en finsktalande här.. Även om bemanningsfirman verkligen gillade mig var inte företaget intresserad av mig. Dem missar mycket. Och jobbet jag verkligen hade velat ha, well det kommer nog aldrig bli av, de har fortfarande inte hört av sig efter en månad och annonsen har legat ute nu mer än en månad. Jag förstår inte företag som lägger upp annons och det finns många intresserade men en skiter de i de fullständigt och kan inte bestämma sig. Jag har kämpat så i år och skulle vara så jävla redo för världen nu.. Att bara sitta hemma gör mig galen och får mig må dåligt. Jag vill göra nåt jag vill lära mig nåt nytt.
Exakt för ett år sen snöade det här och nu sitter man och solar sig på terrassen och det är så jävla varmt. Hade precis kommit igång med joggning o lite träning och sen kom den här jävla värmen och förstörde det för min del. Jag är en person som inte klarar värme så bra. Är det för varmt på  natten går jag i sömnen och vaknar oftast i en panik mitt i rummet. När det är såhär varmt orkar jag ingenting, det går inte får ångest av värme. Och att på på vindsvåning där solen gassar på terrassen 8-9 timmar per dag, skulle kunna flytta ner till vår kellarförråd haha. mellan +18 och 20 skulle jag trivas i! Denna värme börjar närma sig 25 och 30 grader då börjar det bli för mycket..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar