söndag 17 augusti 2014

Militären

Min ena kusin gör just nu lumpen. Igår var vi typ med halva släkten där och titta på dem när dem svärade militär ed, eller något sånt. VI såg dåck inte så mycket för där var en massa människor och jag hörde inte ens typ något. Vi såg när de alla kom dit för dem gick förbi oss, men det var sen typ allt. Så vi gick till soldathem och käka lite. NAckdelen var dock getingarna, Dem var efter allt sött och jag är rädd för dem så hade inte hemskt kul. Men ingen blev stucken som tur. 
När min kusin äntligen fick komma med oss så visa han var de sover. 15 killar i samma rum, där måste nog lukta eller något haha. Men det var nog kul att se. Och sen så förstås kika jag de andra killar i uniform, me like!
Men dagen var intressant även om jag hamnade stå halva dagen med högaklackar.Och jag var hemskt nöjd över uniformkillar. Och hoppas att vi kan hämta min kusin därifrån nån dag, vill igen till soldathem, där var så billigt allt gott xd


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar