onsdag 20 augusti 2014

regn, regn och lite mer regn

Jag hatar regn, speciellt på hösten. Man vill ju inte vara i blöta kläder hela dagen. Jag har haft tur att blev genomblöt medan jag gick hem idag. Det regna för fult! Och fan vad det åskade och blixtrade, jag var skiträdd! Vänta på att det värsta var över vid någon trappa brevid vår skola. Sen så sprang jag så som döden jagade mig, jag gillar inte åskan när jag är ute och det blixtrar! Fyfan vad hemskt.
Jag har i denna period 5 kurser och en av dem är svenska pratkurs. Och gud! Hlet över lätt, vi har dialoger "Hej, vad heter du?" typ eller "Vart ligger det nya museet?", "Ta till höger och gå längs ***gatan och sen är du framme". Alltså allt enkelt och det är så tråkigt! Men iaf har jag en stor chans få 10!  Alltså det bästa vitsordet ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar