torsdag 14 augusti 2014

Back to school

Skolan började i tisdags. Nu är jag abiturent! Abiturent kallas de sista årets studenter, oftast vi treor (ibland fyror om de int ha fått alla kurser i tre år). Skolan var ganska chill nu. Vi har inte gjort mycket och idag var det första normala dagen. Har bara 5 kurser i denna period. Och imorgon börjar svenska pratkurs! Så lätt kurs för mig hihi. Jag två lektioner svenska idag, hjälp! Andra är så tråkiiiig. Nu närmar sig studentskrivningarna oxå, lite nervös och stressad av dem.
Nu i helgen är det här nära Weekend festival och skulle ha kunna gå dit gratis för min vän har en extra biljett, men tyvärr har jag så mycket skolsaker nu (söka böckerna, plugga svenska, göra läxorna) så kan inte gå dit, synd. Men sen finns där så mycket folk och jag är inte så förtjust i sånt så stör inte mig direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar