torsdag 7 augusti 2014

hos moster

På onsdag skulle jag och min vän gå o sköta om min mosters hund men för att mostern inte kunde resa heller så  blev det inget. Synd för att jag hade väntat på det så mycket. Men ändå hann jag också se min vän och shoppa lite innan vi gick dit med mamma istället för en natt.  Vi hade riktigt chill dag. Gick i gamla stan (Borgå) och njöt av glass och gick i affären. Dock orka vi inte gå där hemskt länge för det var så varmt. 
Men min mosters hus är nice och där finns en trampolin t.ex. Vet inte har jag blivit för gammal när jag inte tänkte orka hoppa alls men kanske det var bara för varmt för det. Men halva dagen låg jag på gården med hunden. När det är så varmt så orkar man inte mycket mer.
Hoppas vi kan gå med min vän och söta om hunden här ännu i nåt tag innan jag flyttar till Sverige. Orkar inte vänta tills nästa år! Jag längatr så eftr Sberige hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar