söndag 10 augusti 2014

Au Pair

Jag blev lite ivrig igår kväll när hittade sidan "aupairnet24.com" och gjorde dit redan profil och kolla lite hur det finns familjer och så. Jag vet att jag verkligen måste koncentrera mig på skolan nu och glömma allt annat för ett tag. MEN jag är så i Sverige nästa år!! Sen så var jag så ivrig och gjorde min så kallad au pair blogg, på finska dock. Jag är bara lite i tid haha. Men orkar inte vänta på våren att får verkligen leta efter host familij och så. Sen så hoppas jag att familjen är trevlig och att jag inte hamnar till Skåne x) 
Det kommer bli såå spännande år ifall jag kommer in i nån skola sen senare och sen måste jag hitta legenhet och jobb och allt. Men jag tror nog att jag klarar mig! Lätt är det inte men har överlevt så många saker och lever ännu så jag tror på mig själv! Och sen så väntar jag på att få lära känna nya människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar