söndag 31 augusti 2014

Hösten är här

Det har blivit kyligare. Man behöver nästan en jacka ute, men bara nästan. Jag försöker varje år gå så långt till hösten utan jacka som det bara är möjligt. För om jag tar redan höstjackan i augusti, så när tar jag vinterjackan och hur klarar jag mig kalla vintern då? Dessutom är det inte värst kallt ännu, lite kyligt bara.
Hela lördgagen gick med skolarbete. Hade på fredag kväll gjort någotslags shema åt mig. Det var bra, för jag fick verkligen gjort mycket och var jätte nöjd med det. Allt hann jag inte dock göra för min äldsta moster och mormor kom på besök. Sen så bestämde vi när vi ska ha baby shower till mamma och jag ska ordna det! Go mat och lite roliga lekar så blir det nog bra, hoppas någon hämtar en blöjkaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar