söndag 24 augusti 2014

om man inte orkar plugga

Skolan började för två veckor sedan och jag är redan trött på att plugga. Alltså nu i helgen försökte jag göra vår projekt av Norden (jag hamnar göra om Finland) och bara något ekonomi och politik skit.. Vi har gjort mycket mer intressanta saker i Engelska.. Jag hoppas vi får bättre föreskrift, för jag orkar inte bara skriva om politik och ekonomiska saker.. Men min dröm, min stora dröm får mig att plugga. Jag måste klara mina studentskrivningar även om jag inte vet att har jag nåt nytta av dem i Sverige.. Bör ta reda på det.
Styvpappas föräldrar kom hit igår och for hem idag, thank god. De har en hund och de fick ingen hundvakt så de lämna bara hunden ensam hemma.. Tror de har lite att städa när de kommer hem, men herregud inte kan man lämna en hund sådär baara ensam för en heldag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar