tisdag 2 september 2014

svåra relationer

Varför ska typ alla relationer vara så svåra? Alltså efter att gymnasiet har börjat så har jag förlorat två vänner, har inte ens så många. Min ex bästis var min störsda stöd på högstadiet, då när livet var ett helvete, fö hon hade liknande problem och vi kunde stötta varandra. Nuförtiden ser jag henne aldrig ens tumis och när jag frågar nä ska vi ses, får jag aldrig svar.
Relationer i skolan, dem går br, även om det har blivit nu senare lite jobbigare. Vissa personer älskar så sig själva att de vill hela tiden prata om sig själva och är inte så intresserad av andra, särsklit mig. Men även om jag är feg och blyg, är jag ändå en jätte social person. Det kan väl alla som känner mig säga..
Sen med kärlek. Forever alone, bokstavligt. Jag har aldrig varit tillsammans med någon. Och tror inte att nån har ens varit förtjust i mig, om man inte ränkar på tvåan på lågstadiet, den personen var lite tokig.. Han gilla mig för jag var den enda som var snäll mot honom. Men tillbaka.. Har alldrig ens kysst någon nykter, eller en gång blev det lite hångel men då blev jag tvingad för killen fatta inte att jag är inte färdig till allt på en och samma gång.
Sen så nuförtiden är jag itne värst intresserad av finska killar heller.. Vet inte vad det är med det. Jag skulle kanske ha en person jag skulle vilja vara med, iaf göra mycket och prova, men det är bara så himla krångligt. Och jag är inte 100% säker av mina känslor innan jag fått svar på mina egna frågor, och just nu ser det ut att aldrig får reda på dem.. Alltså ska jag hålla i och fortsätta lida? Jag vet inte.

1 kommentar:

  1. Försök inte skynda på det här med kärlek bara för att få det gjort! Det blir sällan bra, när du träffar den som är rätt så kommer det vara värt det! Tycker du är hur söt som helst och dem som inte ser eller fattar det är inte värda din tid ändå.. Håll ut bara <3

    SvaraRadera