fredag 26 september 2014

sjuk på provveckan

När jag på onsdagmorgon vaknade så kände mig snorig och sjuk. Just min tur. Bli nu sjuk just den dagen när provveckan börjar. På onsdag hade jag ännu pratkurs så hamna prata mkt trots att hade ont i halsen. Trots att var sjuk och hade ont i halsen så gick pratkursen helt bra. Läraren sa att hon jömför alla med alla eller något sånt, men stör inte mig, jag är klart den bästa på kursen ^^ För att jag är "svenskatalande". Hoppas att kan få det bästa vitsordet alltså 10! Det får jag veta på måndag!
I torsdags kände jag mig verkligen sjuk och hade fisnka/modersmål prov. Meeen för min lycka fick vi göra provet hemma/på nätet. Vi bara skrev om de två finska klassiker vi hade läst. Idag så hade jag matteprov som gick lite sådär. Nu ser det lite bättre ut alltså tycker att känner mg liite friskare och hoppas blir det snart! Nu i helgen måste jag plugga samhällskunskap och ordna baby shower!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar