tisdag 30 september 2014

Det går bra med svenskan

Jag ville inte ta reda på vilket betyg jag fick av studentskrivningarna, eller ingen vet deet riktiga ännu för studentexamensnämnden avgör betyget. Men min lärare sa idag att får nog M  (L,E,M,C,B,A,I  L=bäst, I=ej godkänd). Och finns en liite liiten chans att skulle få E men tror inte på det. Egentligen kan jag vara nöjd med betyget för provet var verkligen inte lätt, inte dem historiska texterna iaf. Sen så var jag så trött att hade svårt att koncentrera mig där, satt ändå över 4 timmar i provet. Men läraren sa att mitt ämne var jätte bra även om jag inte tyckte att det var mitt bästa ämne.
Imorn har jag sista provet i svenska på gymnasiet, äntligen! Och nu hoppas och vet jag att provet går braa och orkar inte vänta på att få veta vilket betyg jag fick av pratkusen! Jag vet att jag var den bästa på kursen så..
Det märks att hösten är här och vädret är ganska kallt. Det bara inte är värst kul för mig med mina känsliga ben. Fick genast idag värk i låren. Måst börja klä mig varmt eller åtminstone ha varma sockor. Jag använder inte sturmpbyxor om det är varmare än +0!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar