lördag 4 oktober 2014

Baby Shower

Jag ville ordna baby shower till mamma för har aldrig varit på sån själv och det är inte så ofta man såna ordnar. Hela förmiddagen städa i lägenheten. Eller  det ar mest mamma och styvpappa som städade..Vi hade sjävla inte så mkt att bjuda, vi gjorde sallad eller så att alla fick plocka sit var de själva ville. Sen hade vi bland annat hello kitty cup cakes. 
Vi åt först och sen vad det dags för att leka lite. Jag hade bett alla gässterna hämta deras bebsifoton så att mamma fick gissa vem är vem. Det var inte så lätt jag trodde det skulla ha varit men bra det! Andra leken var en frågesport som inte var så lätt heller. Det bästa resultatet var 6/10. Tredje "leken" ar skoj för alla utom mamma. Hon nämligen fick smaka lite bebismat utan att se något och sen skulle hon gissa vad hon åt. Hon gissa 1/6 haha, några smaka väl ganska illa.. Sen sist tävla vi vem som bytte blöjan snabbast och mn älsta kusin vann det.
När mamma sist öppna sina presenter så hade mammas ena vän kommit ihgå mig oxå. Fick ett kuvert som ståd "Till Julia till storasasystern" på det och där fanns ett kort och en femtiolapp, woho fick 50 euro! Nu kan jag antagligen köpa ett par vinterskor eller betala min piercing med det.. Får se!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar