onsdag 15 oktober 2014

Piercing

Jag har redan 3 år tänkt på navelpiercing. Den tankten kom upp då och då och när min vän förra året pierca sig själv, tänkte jag att jag skulle äntligen kunna göra det själv oxå. Bestämde mig för att vänta att blir 18 så behöver åtminstone inte be om lov av mamma osv. Så nu i höst börja jag äntligen kolla på olika sidor och hitta en bra plats i Helsingfors. Pierca mig sen i måndags och var sjuukt nervös då. gDet jorde mer ont än vad alla säger och att sätta smycket i hålet gjorde såå ont men det var bara en koort stund. Platsen var bra och trevlig kille på jobb och piercingen kostade bara 40 euro. SÅ nu har jag navlepiercing med fint smycke! Hoppas sköter den bra.
De sa att när mna har piercat sig lönar det sig inte gå till sjukhuset genast pga inflammation. Men jag ska ändå idag gå o se på lillasystern som byts till en annan sjukhus för att växa lite mer innan hon kommer hem (om ca en månad). Piercingen ser bra ut så vågar gå dit så att har nåt att göra idag. Skulle ha gått o festa idag men har en asshole som vän typ så det blev inget.. Tråkigt att man först väntar länge på nåt ivrigt och sen blir det inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar