lördag 18 oktober 2014

Money money money

Jag blev lite för ivrig när jag fick veta att kommer få studiestöd enda till maj. Får alltså 97 euro varje månad nu tills maj woho! Hhr bara  2-3 böcker att köpa innan skolan slutar och är dags att plugga till skrivningarna. Så var i torsdags och i fredags en stund i köpcentrum, hehe och gissa bara kunde jag hålla mig där, nepp. I torsdags skulle vi på lunch med min en vän, men det var massor av folk överallt så vi gick bara på en kafe picnic och äta. Åt en go kyckling-mozzarella batong. Fick äntligen köpt nya svarta leggins och sen trodde jag att hitta en fin sommar kjol på rea. När jag hemma pånytt prova den, märkte jag att den var en topp.. Så här händer bara åt mig! Sen på fredagen skulle jag prova en härlig röd spetsklänning men i butiken var minsta storleken 36 när jag använder 32-34 menmen. Hitta en söt fin tröja iaf!
Idag har vi varit halvadagen på barnkliniken igen. Syrran var trööött men orka lite öppna ögonen ändå. Så sött när hon har nu börja le. Hon log många gånger idag. Hon är helt översöt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar