torsdag 30 oktober 2014

Det finns inget sötare

Det är otroligt sött när min lillasyster öppnar ett öga, stirrar på mig och ler lite. Då smälter man, finns nog inget sötare än leende bebis. Och den doften! Bebisarna doftar sååå gott (om de har ren blöja förstås). Väntarpå att systern kommer hem och jag får stirra och dofta på henne hela tiden!
Idag släppte läraren oss lite tidigare från historialektion för att vi skulle gå till "skogen" och se på vallgraver som finns mååånga runt här i huvudstadsområdet.Man byggde dem då när det var världskrig och ryssarna var rädda att tyskarna skulle komma genom Finland. Jag lär mig så snabbt historia alltid och det faktiskt fastnar i huvudet. Får läsa 5-6 böcker till studentskrivningar och måste minnas jätte mycket så säkert efter det vet jag allt om historia eller något haha.
Jag vet inte har ni märkt att jag har åsikter av allt och särskilt om nuförtidens sämhälle. Ni kan ta ställning och gärna kommentera om vad ni tycker. Jag kommer säkert skriva ännu åsikter av olika saker speciellt nu när jag blir irriterad av allt jätte lätt (pga våran situation).

Dagens outfit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar