lördag 25 oktober 2014

Långa män = smala män?

Jag brukar fundera på saker o ting jätte mycket. Har alltid eller iaf jätte länge velt ha en lång man (sen nångång) fast jag själv är bara 148cm. Jag har tyckt att 190cm skulle inte vara för lång men inte hellst längre än det. Men nu när jag har några dagar lite kollat på långa killar och män har jag märkt en sak: Långa är oftast så himla smala. Jag som gillar "Vanliga" män utan sixpack och så, jag tycker inte att en man ska vara hemskt smal men inte nu så tjock heller. Andra gillar vältränade, jag själv gillar vanliga och armmuskler (int så värst stora) är bara plus. Kvinnor ska ha kurvor och män ska vara män inte stickor eller skelett. Men är alla lååånga män smala då? Har inte ännu sett en lång och "inte smal".. Så jag kommer nöja mig men nån 170-180cm kille. Men över 170cm!
Idag är jag halvadagen på sjukhuset igen. Systern mår bra även hon hamnar på operation igen på måndag eller tisdag. Hål i hjärtat och en annan sak, går att fixas. Väntar på att hon nån dag kommer hem. Älskar henne redan så mycket, min första och enda syster! Och sen så var jag i köpcnetrum igår snabbt oc igen kom nåt med... hehe en svart kjol som har redan länge letat efter. Ni får kanske senare se bild på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar