onsdag 22 oktober 2014

nya kläder

Jag beställde på helgen lite kläder från HM. Men bara lite, vill ha mer helt vanliga tröjor så beställde en sån och ett par svartvita leggins och morgonrock för är trött på att alltid hamna klä på mig pånytt o pånytt på kvällen om ska på toan eller stiga upp o dricka. Lättare med en morgonrock. Fick mitt paket idag och är väldigt nöjd med allt! Tröjan är sööt rosa haha.   Sen hade jag deltat i en sak på marabous (finland) fb sida så fick gratis choklad! Wihi vilken lyx.
Har hålltimme två gånger i veckan för har valt mina kurser lite dumt men idag när jag hade hålltimme så gick vi på lunch på en kinesisk restaurang med mamma och styvpappa. var så mycket bättre än skolmat haha. Var helt övermätt när kom tillbaka till skolkan men gott var det! Imorn kan jag igen gå o se på min lillasyster som jag inte hann idag, längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar