torsdag 11 september 2014

Det är svenska som gäller

I tisdags hade jag hörförståelse av svenska som var första delen av studentskrivningarna, nästa fredag har jag skriftliga delen.. Hörförståelse gick helt bra, men hade kunnat gå lite bättre om hade sovit. Var så nervös natten före det så fick inte riktigt sovit. Nu måste jag satsa på den skriftliga delen för att kunna få E... L, E, M, C, B, A, I alltså L är bästa (laudatur) och I är inte godkänt alltså värstä (impratur). I normala prov är det 10(bäst)-4 och samma system i gurndskolan. 
Igår fick jag äntligen mitt paket från HM, fick mina 3 tröjor och nu väntar jag på räkningen haha. Igår hade jag veerkligen bra dag annars oxå, hade så mycket positivt energi att var pigg och typ hoppa runt lägenheten, fick vara ensam på kvällen eftersom mamma var igen på sjukhuset. Men det var skönt, fick iaf prata i lugn och ro med min gullegris på skype. Mamma säger att jag är så högljud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar