måndag 15 september 2014

Kort minne

Här sitter jag och funderar på vad jag gjorde på helgen. Och just nu kommer jag inte ihåg något fast det är måndag. Herregud hur kan någon såhär ung ha ett så här kort minne? Jag behöver verkligen lov! Nu på fredag har jag äntligen studentskrivningar i svenska och det gör mig nervös! Jag är mest orolig och nervös över platsen, hamnar till en annan skola som egentligen inte ens är nån skolbyggnad, yay..
Idag hade jag ganska intressant lektion. Jag var den enda eleven på svenskalektionen och herregud 75 minuter tillsammans med läraren som påminner om fisk! Nejtack aldrig mer! Men något positivt, jag verkligen öva på svenska och nu måste jag här ännu några dagar plugga. Efter provveckan har jag aldrig mer svenska i skolan (här i Finland förstås). Alla ska hålla tummarna att jag lyckas i proven!

sådant gött gjorde jag i fredags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar