måndag 21 september 2015

På klubben första gången

Jag gick till finnen på lördag eftermiddagen och fixa lite mat där. Vi snacka mycket skit men det var verkligen det man behövde och det var kul. Vi båda använder badoo så vi jämför och snackar om män vi har chatta med eller träffat. Hon har måånga dejter under en vecka när jag har lika många kanske i en månad om ens det.. Men sen så har hon lite äldre än mig haha. Jag tänker inte träffat en (över) 30 åring som hon haha. På kvällen kom en annan finsk au pair oxå med oss. Jag träffade henne första gången meen hade liite pratat med henne förut, hon nämligen kontakta mig via min au pair blogg. Hon var riktigt trevlig och vi hade roligt. Efter 22 stack vi till nattklubb Ace.
Jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Visste bara att där kommer ingen äcklig 40 årig finne och ragga mig. Jag dansade med någon utlänning, ingen aning varifrån han är haha. En svensk försökte komma o snacka men pga musiken hörde jag inget. Jag prata engelska med någon kille från någonstans minns inte. Han var med oss halva kvällen, men han var iaf trevlig och tyckte min engelska var bra! Jag gav en lapp med mitt nr till en svensk jag gick och prata, han tog det emot. Gav när vi for till en annan oxå för det var min uppgift, men ingen kommer att höra av sig det vet jag :D Kvällen sluta till mcdonlads med några 10kr ostburgare haha. Jag var liite bakis på söndagen för att inte druckit så mkt vatten. Var hemskt att komma från centrum hem till täby! :D Vi käka på max igen för att klara oss. Vet inte hjälpte det något men fick iaf mat. Men hade en toppen helg. Men nu måndagen var lite mer seg med det gick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar