tisdag 29 september 2015

Frustrerad

Jag skulle börja jogga nu påriktigt. Fast det var redan mörkt igår kväll (och KALLT) så bestämde jag mig att gå på en kort 3km promenad. Jag försökte jogga lite. Var nöjd att orka liite liite mer än vanligt. Men när jag skulle jogga en liten bit till så börja jag får ont i låret och smärtan har inte försvunnit. PÅ natten vakna jag till värsta smärtan och hamna ta värktablett. Jag är så frustrerad på detta för att jag vet att detta är pga olyckan och hatar det för att det är något man bara skulle verkligen vilja glömma särskilt här i Sverige men som kommer typ varje dag upp pga smärtan.  Jag skulle vilja veta vad felet är. Det har nu blivit typ värre fast lite träning minskar liite smärtorna iaf ibland. Nångång när jag har råd så ser jag till att detta blir fixat och får veta vad felet är.. Har förr oxå joggat men inte haft likadana problem förr..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar