torsdag 17 september 2015

Hoppet

Efter förra helgen eller egentligen efter söndagen fick jag mitt hoppe tillbax. Jag har varit jäätte ledsen, har känt mig jätte ensam. Men egentligen tror jag att får en riktig vän trots att hon är finne. Jag hinner nog hitta mina svenskar och skärskilt min svenske ;) ännu! Men vänner behöver alla. Man behöver inte ha många bara man har ens en riktig. Saknar fortfarande alla i Finland. Min syrra fyller 1 om några veckor och hon har börjat lära sig att sitta själv nu. Och jag får inte se det. Jag kommer inte höra hennes första ord eller se hennes första steg. Det är sorligt men jag vet att det är ett starkt band mellan oss. Jag älskar henne så himla mycket och jag vet att hon känner och vet det <3
Jag är jätte ivrig över helgen och har varit på gott humör hela veckan till och med i måndags när jag diskade log jag. Jag har blivit ännu starkare. Jag klarar allt som kommer framför! Och på lördagen går jag på nattklubb första gången. Jag ska göra galna saker och gå och ragga killar. Vi är tre korta finska tjejer där haha. Jag är den enda blondinen. Men helgen kommer att bli skoj!
Jag har otroligt svårt att lugna ner mig. Jag har svårt att somna för att jag tänker på saker o ting för mycket.Ifall jag har min tid på kvällen så målar jag så gärna mina målarböcker. Det är säkert enda saken som lugnar ner mig just nu haha. Älskar det och samtidigt lyssna på NRJ högt och kanske lite dansa till haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar