måndag 14 september 2015

Varm höst

Nu fick jag köpt c-vitamin så ska säga äntligen hej då till förkylningen! Julia 1 förkyling 0. Och ja, är du just nu förkyld, dricker över 3 liter vatten/saft och ät vitlök och sov och glöm inte c-vitamin så är du igen snart frisk! Men för min otur har jag fortfarande ett enormt blåmärke på minrumpa men det gör inte mer så ont som tur! Försöker nu att inte ramla mer haha.
Jag var hela helgen inne i stan och det var mkt folk. Var halvmaraton, sportevenemang, nån typ protest och mycket poliser i centrum! Och jag fick veta att det som vi kallar för (hals)duk så kallar ni för scarf. Okej varför har ni inte ett eget ord för det, jag hatar engelska. Men iaf hitta den och rosa, bara 40 kronor för att min kärlek tgr <3 hitta den butiken äntligen och är glad över det! Så hitta jag oxå fejk henna tatueringar så var tvungen att gå köpa mer följande dagen  :D Och vilket härligt väder det var hela helgen.  VArmt och skönt. Hoppas att hela hösten är varm och härlig!
Imorn får jag veta kan jag redan söka till universitet nu i höst trots att programet börjar nästa höst. Jag hoppas det för nu skulle jag ha bättre chans att komma in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar