måndag 4 januari 2016

Dags att byta familj?

Dagen innan jag stack till min vän och sen till Finland, frågade jag av hostmamman om hon kunde sen idag hämta mig från Arlanda. Hon sa att det borde ävl inte vara nåt problem när det är på kvällen. För en stund sen fick jag meddelande att andra flickan o hon blivit lite sjuka så hon vill inte ta henne med i bilen så att hon hamnar sitta lång tid där. Hon sa att det går ju buss som alla andra oxå tagit (har inte behvt be om hennes hjälpa att föra til larlanda nu senast heller) att hon kan hämta mig från tåget från näsbypark om det blir sent. Jo spelar väl inget roll är man 10 min tidigare där lr inte helst fan inte. Jag är där för att hjälpa, gör allt, jobbar sent på kvällen på fredagskvällar ibland lördag mornar men inget hon kan hjälpa. Inte att fast grannen kan lite kolla på barnen eller att nästan 13 åriga pojken skulle se lite efter 50 min de andra som kollar på tv... Jag är såå trött på henne och undrar hur jag orkar ännu 6 månader.. Har inte en enda gång fått ens mitt "lön" i tid eller inte ens varje månad fått mina sl pengar (bara 250) som de lovat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar