söndag 10 januari 2016

En perfekt dag

Igår var jag och shoppade med min nya aupair kompis. Jag var såå himla lycklig igår och på såå bnra humör. Redan resan med roslagsbanan var helt fantastiskt. Omg det steg en såå söt man men sååå fina ögon in i roslagsbanan och satte sig nästan framför mig. Mina ben var helt kokt spaghetti efter den resan och log dumt hela vägen till t-centralen. Och trots att hamna nästan bara använda finska såvar dagen ändå toppen. Vi shoppade 7 timmar och idag känns det! Jag vågade köpa fejkläderbyxor och jag älskar dem! Orkar inte vänta att får dem och mina nya skor på mig på våren!
Sen fixade jag igår kväll en kalender till mig själv. Köpte häfte och klistermärken fråg tgr och pysslade halva kvällen. Måste ännu lite fortsätta, hälften kvar ännu!
Idag är jag tyvärr inte ledig.. Hoppas på att barnen är snälla idag! Kastar dem annars ut i snön haha.

Assåå denna outfit, var är våren?? Nya kläderna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar