torsdag 14 januari 2016

egen kalender

Jag fick till julklapp Eric Saades kalender alltså lite ögongodis haha. Men för att i år händer det mkt nya o stora saker så behövde jag en vanlig kalender som jag kan bära i väskan. Jag är snål när det gäller kalender, kostar såå mkt så jag löste mitt problem och gjorde en själv. Blev att kosta 50kr med klistermärken och häftet, inte illa. Har fortfarande klistermärke kvar som jag kan använda till nåt annat.
Jag var senast lite förkyld i julen så yay nu är man igen! Och får ändå jobba... Sen så är hostmamman borta från fredag till söndag och barnens mormor kommer hit med mig. Hoppas på en ledig helg och att imorgon skulle det vara en lugn dag för att jag skulle vilja bli frisk fort och skulle ha en dejt i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar