fredag 22 januari 2016

Ledsen

Hela veckan har gått åt skogen. Är inte alls på bra humör när inte fått sovit och är väldigt trött. Sen så har jag fått inte så bra nyheter. Min "morfar" alltså mammas styvpappa dog i tisdags. Jag tänker inte åka till Finland för begravning. Har inte sett honom på måånga år. Han var alkoholist och hade alzaimer och jag har aldrig varit nära honom. Förstås köpte han alltid godis till mig när var liten och så och han kommar alltid vara min morfar trots att vi inte är släkt påriktigt. Jag har bara varit ledsen för mina släktingars skull.
Jag är trött på att vara så ensam. Trött på att se samma människor varje helg. Trött på att ingen vill träffas. Jag bara så hatar mitt liv. Trodde att efter 6 månader så skulle man känna några nya svenskar men nej, ingen. Hur ska man orka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar