onsdag 27 januari 2016

Bland annat en bra dag

Jag brukar vara sur eller irriterad på vardagar. Igår var jag  tvungen att fixa mat till barnen och mattiden brukar alltid vara det värsta. Och jobbade som vanligt till 19.
Jag var inte alls sur igår. Jag hade en bra dag. När flickorna kom hem hjälpte dem mig att plocka maten från kassarna. Vi fick allt fixat väldigt snabbt. Flickorna var lyckliga när de fick nektariner. Efter mellis spelade flickorna på ipads och jag på mobilen wedding salon 2. Vi hade riktigt mysigt. Före maten lekte flickorna med sina bröder så jag kunde laga mat i lugn o ro. Alla åt all mat som är väldigt ovanligt! Och dem satt vid borden och åt. Dem brukar vara vilda o hoppa fram o tillbaka hela tiden så det tar en timme för dem att äta. Igår tog det 20 minuter! Efter maten titta vi på tv och ladage ännu kvälssmörgås till flickorna innan mamma kom hem. Jag var inte alls irriterad. Jag var på gott humör men väldigt tröött.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar