söndag 23 mars 2014

Dags att träna

Hejsan!
Vi var i köpcentrum och kolla lite runt i några butiker innan vi köpte godis med styvpappa, så hitta vi i rea sport tight  till mig! Äntligen fick jag såna. Letat efter dem såå länge. Men alltid varit så jävla dyra och nu i rea bara 10 euro! Toppen toppen. I helgen har man ätit mycket choklad, godis och lite glass så bra att man har lite tränat oxå.. Men igär när jag sprangute så märkte jag att hade jätte svårt att andas. Kunde inte andas sdär djupt och det var hemskt. Vet ej är det pga allergi eller håller jag på att bli sjuk.. Hoppas bara allergi, har provvecka snart!
Igår kom styvpappas föräldrar till os och sov över. Pappan pratar så konstig svenska att jag förstår inget :O Men jag pratar alltid finska tilll dem hehe.
Men nu ska jag påriktigt lite träna. Ska springa och dansa och träna på magmuskler. Here I come Beach 2014! Vill föra slut mitt projekt. Vill faktiskt börja gilla mig själv och se mig som normal!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar