lördag 3 maj 2014

maj!

Nu är det under en måndad till sommarlov!  Kan inte liksom tro på det och jämt om en månad fyller jag redan 18. Tiden går så fort.
Ja torsdag var ju ledig dag men på fredag hade vi en helt normal dag i skolan. Jag skulle till Helsingfors efter skolan och kolla en sak med kusinen men hon kom sen rakt hit så behövde jag inte gå till Helsingfors alls som var helt bra. Jag gjorde UV nails till henne och jag hoppas att dem hålls bra :D För vi ska ju på kryssning på min födelsesag (STockholm<3) så hoppas dem hålls så att jag inte behöver göra dem pånytt, tar nämligen liiiiite tid! Hon betalade 20 euro så nu hade jag äntligen råd att köpa en väska jag har velat ha länge! sprang typ genast o köpte den men i butiken var det lite pinsamnt när jag är så kort så hamna jag be hjälp att fick väskan ner :D Men jag fick den äntligen och nu är jag så glad! Och har fått gjort mkt skolsaker så är inte mycket kvar mer, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar