lördag 24 maj 2014

4 dagar skola kvar

Om en vecka har redan sommarlovet börjat! Så toppen. Jag har nu klarat mig helt bra med de proven jag har haft redan, alltså svenska och biologi. Jag förstod faktiskt något avbiologi men måste säga att det är nog inte mitt ämne. Men känns skönt att på tisdag kan jag bara slappna av! På onsdag har vi teaterdag i skolan som menar att vi har nån uppvisning och hälten av dem i gruppen som uppträder är från min klass.Och jag känner alla som är där. Och sen får vi våra prov tillbaks förstås.
På torsdag är det ledigt, egentligen känns det ganska onödigt för fredagen är sista skoldagen så lite dumt att ha en dag ledigt där emellan men man kan väl inte rå för det. Sen är det bara några dagar till Stockholm!
Denna helg går med pluggande. Jag vaknade idag där vid 9 och klockan 12 hade jag pluggat redan i två timmar. Jag vill få bra nummer av provet så måste verkligen plugga. English sucks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar