lördag 31 maj 2014

3 dagar till Stockholm!

Sommarlovet började igår, yay! Kommer nog ha ganska tråkig sommarlov så att.. Hoppas hittar på något. Iaf för jag öva på svenska och läsa jätte mycket tack vare studentskrivningarna. Får hoppas att dem går bra, kolla lite gamla uppgifter och grammatikuppd´giften verkade ganska svår. Hoppas i år är det lite lättare text haha.
Äntligen närmar sig  tisdagen! Firar min 18-årsdag i Stockholm, så toppen! Vi var idag och shoppade lite så fick en tröja till Stokcholm så behöver jag inte frysa ifall det är kallt så som det nu ser ut att vara. Och ser utt att det ska blåsa ganska mycket, hoppas jag inte blåser bort då haha.
Jag väntar ivrigt på måndag för då är vi på båten och jag är sista dagen underårig haha! Vi växlade pengar idag så om jag inte får köpt i Stockholm nåt så köper jag drinkar på båten för ska party hard! Och om det får ni höra om senare bara jag lever ännu på onsdag!

 nya tröjan
 bandeau

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar