måndag 12 maj 2014

Bara regn och eurovision

Det regnar precis hela tiden. Himmlen är grå. Vädret är tråkigt. Men var är soliga varma våren som de lovade??
Jag fick faktiskt sen läst biologi och engelska på lördagen. Men kunde inte på kvällen mera koncentrera mig för väntade så ivrigt på eurovision! Jag blev helt förälskar i låten cheesecake, vet inte varför, men gillade faktiskt den! I år var det många tråkiga ballader med. Och en speciell som vann. Hon/han eller mankvinna som jag kallade vinnaren! Oj vad ryssarna gillade det hahaha, helt rätt åt dem. Men jag kan kalla mig för ett riktigt eurovision fan, jag väntar alltid så mycket på det. Jag gillar alltid titta på gamla eurovision låtar. Och det är en speciell känsla när hela europa är liksom tillsammans. Så nu hamnar jag vänta igen ett år, haha.
Blir såå mycket stress med skolan. Man tänker lätt att yay på sommaren kan jag glömma pluggande men så går det ju inte.. Måste läsa till studenskrivningarna på sommaren. Iaf till svenska för det har jag  redan på hösten och historia tänkte jag oxå kolla igenom, så mycket att läsa. Synd att man inte fick möljilghet att jobba i sommar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar