söndag 18 maj 2014

s o m m a r!

Det är äntligen varmt och soligt! Det är liksom jätte varmt!Och jag undrar hur jag kommer leva sommaren! Om jag kommer och smälta, vem vet! Men kul att vara i lite mindre kläder abslout!
Jag har första provet på torsdag och det är svenska, lite nervös för vet inte kan jag allt i grammatiken som vi nu har. Sen har jag på fredag biologi som jag inte fattar alls, Im so in trouble! Dessutom är jag inte mer alls motiverad och vet inte vad jag ska göra åt saken. Jag måste få vissa nummren i vissa prov, annars får jag göra hela kurssen eller provet pånytt. Jag kämpar!
Jag är nu sugen på salladen jag åt på restaurangen i tisdags eller vad det i onsdags, minns inte haha. Nu när det är varmt så vill man inte äta värma rätter iaf inte jag! Jag klarar mig jätte bra med choklad tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar