torsdag 5 juni 2014

18!

Det var en kort natt. Jag sov lika mycket som var vaken. Men min födelsedag var aktiskt ändå kul. Vi åt go frukost på båten fast inte så mkt jag för var så nervös och ivrig. I Stockholm träffade jag lyckad en person och var jätte glad över det. Jag hade trevligt med honom de några timmar man hade tid på sig. Allt gick bra och jag var nöjd o fick igen köpt "Sweden-saker" haha.
Kvällen var inte tråkig iaf. Jag fick köpa första gången alkohol och ingen frågade legimation fast jag såg säkert ut som 13-årig. Men vi började supa i hytten o pratade med vår 'granne', mannen från Kroatien. Han var skojig o vi bad honom och dansa. Vi gick till baren med kusinen och jag fick en fiin drink men samtidigt kom en äcklig full finne o sitta med oss o då hade jag inte mer humör att festa. Jag hängde ändå med i nattklubben en stund o vid 12 tiden gick vi till hytten med mamma men jag sov kanske bara  två timmar för mådde så dålig. Min moster o kusinen festade heela natten.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar