fredag 27 juni 2014

Dags att börja sporta

I måndags var det fest hos mina vänner. Vi var typ åtta personer där och hade skoj. Dock kändes det i början att jag vill hem typ att inte trivs här. Sådär nykter så känner jag inte mig helt bekväm runt finnar, liksom inte bara trivs med finnar och jag vet inte varför. Försöker vara positiv och allt men ändå känns det inte bra menmen. Tiden for snabbt ändå och jag hade helt roligt sen. Drack dock inte så mycket. Jag somnade vid 4 och alla vaknade senast ett. Vi var lite trötta och åt snabbmat och kolla på nån konstig film (spring breakers).
Igår var jag och shoppade med min vän. Hade en lista vad jag behövde men hitta inte en vanlig tröja så måst väl vänta till hösten då. Jag köpte faktiskt jätte lite; 2 par örhängen, ett smycke, röda bh, svarta strumpbyxor och skor. Hade velat ha en tröja men var bara S och jag hade behövt XS. Men har varit redan två ggr och shoppa i sommar så inte så farligt.
På måndag har jag fest hos mig men sen ska jag sluta festa och börja sporta ist. I onsdags var jag faktiskt ute och joggade och ska börja göra det oftare nu nästa vecka sen. Och lite dansa och träna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar