fredag 4 juli 2014

stressande lov

Imåndags hade jag fest hos mig som sen blev ganska kort. Hade tre vänner hos mig och enas flickvän. Min ena vän somna typ klockan halv elva. Hon brukar vara den som festar längst.. Andra väns flickvän var så trött att de stack vid 00 så då tog festen typ slut. Vi hade dock roligt på natten när vi åt och drack vatten och skratta åt Pär(on). Somna vid 2 och vakna kl 3 för att mådde så illa.. fy. I tisdags var det alltså bakis dag och bakismat, hehe.
I onsdags var det min sista "lediga" dag, alltså sista hela dagen och kvällen jag fick vara ensam hemma. Min vän och hennes flickvän ville ha mig hos dem men jag ville njuta av ensamhet och sen blev dem typ sura och flickvännen var ganska elak mot mig. JAg orkar inte omogna personer som inte uppskattar andra.. Så tänkte att tur att det är bara ett år kvar i Finland och sen sticker jag.
Igår cyklade vi till natur park med en vän. Blev lite sent för jag vakna efter halv ett, hoppsan. Och dessutom hade jag inte cyklat på länge så gud vad ont jag fick i rumpan! Gjorde ont till och med att gå på kvällen. Man borde väl cykla lite oftare. Men annars hade jag en skoj dag
Och sen en kul sak. Min mamma är gravid och jag får en lillasyster i december!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar