söndag 27 juli 2014

sol sol och sol

Nu har jag två dagar solat mig. En timme varje dag och det ska det bli impon oxå! Jag njuter inte av värmen, inte iaf när det är +30 och blåser typ inte alls. Men jag vet att det lättar snart så tänkte njuta lite av solen. Tycker inte att det är särskilt brun hud, men lite brun får man vara. Är ju inte hälsosamt direkt att vara jätte brun för det menar bara det att huden försöker skydda sig och blir tjockare. Och dessutom är det jätte svettigt att ligga där i solen.
Börjar stressa nu jätte mycket eftersom jag fattade att har bara 2 veckor lov kvar = 2 veckor tid att plugga till studentskrivningarna ordentligt. Kommer blii jääätte stressiga 8 veckor nu. Sen när studentskrivningarna och fösrta provveckan är över, börjar det lätta. Som tur. Men nu i 2 veckor måste jag läsa och skriva svenska jätte mycket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar