tisdag 8 juli 2014

photoshoot & minigolf

Jag borde förstå att jag är ingen modell men ändå försöker man. Haha så idag har jag lekt lite modell för ville ha nya bilder och så.  Det blev sådär helt bra bilder fast det var jävligt varmt idag. Men jag klagar inte, det har redan regnat helt till räckligt. Synd att jag inte bara kan använda photoshop men iaf är mina bilder naturliga isf.
Efter att tagit bilder så gick vi och äta med min vän och igen blev det snabb mat även om jag hade bestämt mig att äter sånt bara när är bakis... Alltså säääällan. Men iaf fick vi mat i oss före vi spela minigolf. Gud rakt i solen så blev liiiite varmt. Men jag van min vän med 1 poäng! Yay. Efteråt smakade isglass så gott!
Ps. på söndagen kommer det en text av mig ('åsikt').

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar