fredag 18 juli 2014

aldrig mer cykla

Idag har jag cyklat ca 20km. Herre gud hur ont man har i rumpan! Men har cyklat så mycket i solen idag så har blivit lite brun, yeey! Vi cykla lite till Helsingfors med en vän idag. Var nog riktigt skoj och sen käka vi i McDondals, #diet hahah. Och vad härliga bilder vi fick där vid stranden eller havet eller anyway! Alltså Finlands haven kan liksom typ vara fina och vackra till och med! Fast simma i dem, njä det gillar jag verkligen inte.
Efter att vi kom tillbaks hem till oss så tog vi en liten paus och sen cykla vi ännu till en park. Fast jag är 18 så kände jag mig som 8-åring i parken! Satt i bebisgunga eller vad  heter den nu.. Jupp jag är ganska liten yay. Allt måste man prova! Livet är väldigt tråkig utan mina galna ideer!
Imorgn ska vi till ett slott och något museum. Orkar inte vänta hihih. Och imorn ska vi oxå till min favorit restaurang så det blir säkert så toppen dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar