söndag 15 juni 2014

bara shoppande

Varje gång när jag har varit i köpcentrum och i olika affärer så har jag aldrig kommit därifrån utan något. Jag har nu köpt 3 par jeans, men det behövde jag för hade inga. Nu har jag kvar typ 80 euro och jag hade 250 euro förut. Hoppsan så går pengarna!
Men igår skulle vi gå och fota med min vän men först ville jag gå o  köpa ett par till rea jeans för dem satt bra på mig. Sen så var jag i mango första gången och herregud hur mycket folk! Säkert 100 meters kö till kassan! Men jag fick limegröna jeans åh kunde inte vara lyckligare! Så sen fota vi aldrig men det störde inte mig för gillar inte mitt håt pga min andra vän klipte för mycket!
Så nu på torsdag ska vi till skogen med min vän och jag är så ivrig över våran eventyr. Jag har en karta eller egentligen några bilder hur vi ska till den naturparken. Har varit där en gång men då cklade jag dit och nu ska vi åka dit buss. Men om eventren får ni höra senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar